החברה שלך סגרה עוד שנה מוצלחת או שהעסק חוגג תאריך מיוחד – זה הזמן לתכנן יום גיבוש לצוות המופלא שעזר לכם להביא את החברה לאן שהיא הגיעה עד כה.

אבל את מי נהוג להביא כשמתכננים יום גיבוש לחברות? האם לארגן אירועי חברה במהלך היום או ערב מושקע? אטרקציות בצפון או עיסוי בחאנים בדרום?

האפשרויות רבות וטובות, ולכן הוליסטי CARE כאן – לעשות קצת סדר.

אז מה אנחנו יכולים להציע כשמתכננים יום כיף לקבוצות?

קודם כל חשוב לציין שאנחנו מותאמים למגוון מקומות. בין אם זה אירועים בשטח או מתחמי טיפולים, באשכולות הוליסטי CARE יש מטפלים לאירועים, כמו גם מיסטיקנים לאירועים. נוכל להעשיר כל יום בריאות שתארגן לעובדים, עם פינות שיאצו ועיסוי באירוע, אוהל טיפולים, ואפילו – סדנאות במגוון תחומים, החל מסדנת יוגה או סדנת תזונה נכונה, ועד לסדנאות העצמה או סדנאות ניהול.

המבחר באמת גדול ומתאים אפילו למי שמארגן מסיבת רווקות או למי שמתעסק עם הפקת אירועים הוליסטיים (אירועים הכוללים טיפולים ופעילויות המשלבות גוף ונפש). ובסופו של דבר, אם אתם מחפשים לארגן לעובדים שלכם אירוע עם פינוקים והעשרה, אירוע שיזכרו עוד שנים רבות – ולא רק בגלל המגנט על המקרר… בואו להתייעץ איתנו, באשכולות הוליסטי CARE, בנוגע למנחי הסדנאות והמטפלים שאנחנו יכולים להביא לאירוע שלכם, ותדעו שלא משנה כמה עובדים יש לכם במשרד, או מאיפה העסק שלכם מגיע, אנחנו נדאג לכם לאירוע הוליסטי, שלם, שיפרגן לעובדים שלכם בכל המישורים – גם בגוף וגם בנפש.

אשכולות הוליסטי CARE היא חברה ותיקה המספקת מגוון של אטרקציות, סדנאות וטיפולים משלימים לימי כיף וגיבוש לקבוצות וחברות. במקביל, להוליסטי CARE יש שירותי מעסים למשרדים וטיפולי מגע בעסק עליהם תוכל לקרוא עוד באתר.
יזם ומנכ"ל החברה הוא אלי בלו, מטפל, מעסה ורפלקסולוג מוכר מזה שנים רבות.
לאחר שהתמחה בטיפולי מגע במשרדים שונים, הקים את הוליסטי CARE, ומאז עומד לרשותו מאגר של מטפלים, מיסטיקנים ומנחי סדנאות העשרה שונים, שיכולים להפוך את האירוע הבא שלך, לאירוע מנצח!

צור קשר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
פתיחת וואטסאפ
1
🟢 עזרה?
היי🙋‍♂️
אנחנו זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!
× איך אפשר לעזור?