עונת הטיולים והחופשות בפתח וגם השנה קבעתם לצאת עם אותה קבוצת חברים מהשכונה, התיכון, הצבא…

לרוב זה קמפינג של כמה ימים ביער או על חוף הים, החבר'ה דואגים לאוכל ובירות, כמה פינוקים, אולי אתם גם טיפוסים של קריוקי… אבל עם השנים אתם מרגישים שכל הבילוי הזה קצת חוזר על עצמו. אז למה שלא תעשו משהו קצת שונה וחווייתי בפעם הזאת?

הוליסטי Care מציעה חוויה שתשדרג לכם כל קמפינג שתסגרו עם החבר'ה. לא משנה אם אם קבעתם לילה אחד או שבוע, הוליסטי Care מציעה לכם מתחם טיפולים מפנק עם דוכני טיפול במגע כמו עיסוי בשטח, רפלקסולוגיה, שיאצו או עיסוי פנים מרגיע. יש גם אפשרות לסדנאות כמו סדנת יוגה-צחוק או סדנת צמחי מרפא, הכל בהתאם לאופי החבורה שלכם ומה שמתאים לרוח האירוע.

ויש לנו עוד הצעה מעניינת עבור האירוע שלכם

אנחנו בהוליסטי Care מספקים גם מיסטיקנים לאירועים. אם אתם מארגנים מסיבת רווקות או שמתחשק לכם לערוך ערב רוחני בקיץ הקרוב עם קריאה בכף יד, קריסטלים וקלפי טארוט, צוות המיסטיקנים שלנו מומחה באבחון והכוונה אישית, וידעו לרתום את כח הנומרולוגיה או התקשור כדי לסייע בעזרה לפתרון הבעיות שלכם.

אז לא משנה איך הקיץ הקרוב שלכם עומד להיראות, אנחנו מקווים שהוא יהיה גדוש באירועים חווייתיים ומשמחים, ועוד יותר מקווים שתהנו מהתוכן הייחודי שהוליסטי Care מציעה. בין אם אתם צריכים אטרקציות בדרום או אטרקציות בצפון, הצוות שלנו ערוך ומוכן להגיע לכל אירוע בשטח עם אוהל הטיפולים הייחודי לנו.

קצת עלינו… אשכולות הוליסטי CARE היא חברה ותיקה המספקת מגוון של אטרקציות, סדנאות וטיפולים משלימים לימי כיף וגיבוש לקבוצות וחברות. במקביל, להוליסטי CARE יש שירותי מעסים למשרדים וטיפולי מגע בעסק עליהם תוכל לקרוא עוד באתר.

יזם ומנכ"ל החברה הוא אלי בלו, מטפל, מעסה ורפלקסולוג מוכר מזה שנים רבות.

לאחר שהתמחה בטיפולי מגע במשרדים שונים, הקים את הוליסטי CARE, ומאז עומד לרשותו מאגר של מטפלים, מיסטיקנים ומנחי סדנאות העשרה שונים, שיכולים להפוך את האירוע הבא שלך, לאירוע מנצח!

צור קשר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
פתיחת וואטסאפ
1
🟢 עזרה?
היי🙋‍♂️
אנחנו זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!
× איך אפשר לעזור?