יש לכם עסק עם מספר עובדים או חברה גדולה, והגיע הזמן להראות הערכה לעובדים שלכם ולהגיד להם כמה הם חשובים לכם.

חשבתם לתת איזה שובר נחמד או לצאת עם כולם לבית קפה, אבל למה שלא תשקיעו עם פינוקים מקוריים באמת? אנחנו בהוליסטי CARE רוצים להציע לכם טיפולי מגע בעסק, או אם תרצו – מעסה בכיסא. במסגרת יום העבודה במשרד, העובדים שלכם יוכלו ליהנות מפינוק נהדר בדמות עיסוי במקום העבודה. לא משנה אם העסק שלכם נמצא בתל אביב או בבאר שבע, בדרום או בצפון, הוליסטי CARE יודעים לשלוח מעסים למקום העבודה בדיוק לפי הצורך שלכם. לנו יש את הידע ואת הכלים להתאים מעסים למשרד באופן קבוע או חד פעמי – הכל לפי הדרישות שלכם.

חברות ועסקים רבים דואגים לתפוקה ואווירה יצרנית בעסק דרך יצירת סביבה נעימה ומתן הטבות שבסופו של דבר יתנו רווחה לעובדים. זהו רעיון נהדר! אבל כדי להפוך אותו לרעיון מצוין, חשוב לדאוג לפעילות שתדאג לעובד באופן מושלם, כמו שהשם שלנו מעיד עלינו, הוליסטי CARE מספקת אנשי טיפול לגוף ולנפש בשביל חוויה לא פחות ממושלמת.

בין אם זה עיסוי ליום כיף, Happy Hour או עיסוי במשרדים, לספק טיפול במגע לעובדים שלכם יתן להם הזדמנות להירגע ולהשתחרר מהלחצים, וכך, מעבר לפרגון שהעובד מקבל, גם התפוקה שלו תגדל וכמובן שגם שתפוקת העסק תגדל, כי בסופו של דבר – עובד טוב, הוא עובד שטוב לו!
אז אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום ולשמוע על מגוון האפשרויות העומדות עבורכם ועבור העובדים שלכם בתוך עולם הטיפול המשלים. מגוון האפשרויות הוא עצום ולכם נשאר רק לבחור.

אשכולות הוליסטי CARE היא חברה ותיקה המספקת מגוון של אטרקציות, סדנאות וטיפולים משלימים לימי כיף וגיבוש לקבוצות וחברות. יזם ומנכ"ל החברה הוא אלי בלו, מטפל, מעסה ורפלקסולוג מוכר מזה שנים רבות.
לאחר שהתמחה בטיפולי מגע במקומות עבודה שונים, הקים את הוליסטי CARE, ומאז עומד לרשותו מאגר של מטפלים, מיסטיקנים ומנחי סדנאות העשרה שונים, שיכולים להפוך את האירוע הבא שלך, לאירוע מנצח!

צור קשר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
פתיחת וואטסאפ
1
🟢 עזרה?
היי🙋‍♂️
אנחנו זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!
× איך אפשר לעזור?