תעצמו לרגע את העיניים ודמיינו את התמונה הבאה:

יום מלא באור שמש, מדבר סביבכם ואוהלים לבנים מולכם. אתם מתקרבים לאוהלים ומגלים מתחמי טיפולים ממגוון סוגים, מעסים, מיסטיקנים, סדנאות קבוצתיות… הכל במתחם אחד.

מתחם טיפולים לאירועים שאשכולות הוליסטי CARE ארגנו.

עכשיו פקחו את עיניכם – התמונה שדמיינתם לא חייבת להישאר בדמיון! בעזרתנו תוכלו לתכנן יום גיבוש לחברות בדיוק ברוח הזאת, ועוד הרבה מעבר לזה.

אם אתם מפיקי אירועים או בעלי עסק שמחפשים להכניס תוכן הוליסטי כאשר אתם מתכננים יום כיף לקבוצות עובדים, בוודאי תשמחו לשמוע שאצלנו באשכולות הוליסטי CARE יש הכל.

מה זאת אומרת הכל?

ובכן, אצלנו תוכלו למצוא מנחים לסדנאות שונות כמו סדנת תזונה וצמחי מרפא, סדנת יוגה-צחוק או אפילו סדנת טאי-צ'י.
מתחמי טיפולים מדיספלינות שונות כמו עיסוי פנים, מטפלים ברפלקסולוגיה וגם פינות עיסוי ושיאצו באירוע עצמו. אם תרצו פינוקים או עיסוי בשטח – אנחנו מנוסים היטב עם אירועים בשטח ויודעים לתת מענה מקיף למפיקים שמתכננים הפקת אירועים הוליסטיים.

כאשר אנחנו מתאמים בעלי מקצוע לאירועים בסגנון של אירועי חברה או יום בריאות משרדי (אפילו מסיבת רווקות!), אנחנו דואגים שבעלי המקצוע הנכונים יגיעו להפקה שלכם. אם תרצו, מעבר לארגון מתחם טיפולים אלטרנטיביים, נעשיר את האירוע שלכם עם מיסטיקנים לאירועים (אבחון בכף יד, נומרולוגיה, קלפי טארוט ועוד) או סדנאות ניהול מרתקות שמועברות על ידי מיטב המנחים בתחום. ולא רק שמגוון האטרקציות באשכולות הוליסטי CARE עצום ומגוון, אנחנו יודעים לספק עיסוי בשטח בדיוק באותה איכות כמו עיסוי במשרדים.

אשכולות הוליסטי CARE היא חברה ותיקה המספקת מגוון של אטרקציות, סדנאות וטיפולים משלימים לימי כיף וגיבוש לקבוצות וחברות. במקביל, להוליסטי CARE יש שירותי מעסים למשרדים וטיפולי מגע בעסק עליהם תוכל לקרוא עוד באתר.
יזם ומנכ"ל החברה הוא אלי בלו, מטפל, מעסה ורפלקסולוג מוכר מזה שנים רבות.
לאחר שהתמחה בטיפולי מגע במשרדים שונים, הקים את הוליסטי CARE, ומאז עומד לרשותו מאגר של מטפלים, מיסטיקנים ומנחי סדנאות העשרה שונים, שיכולים להפוך את האירוע הבא שלך, לאירוע מנצח!

צור קשר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
פתיחת וואטסאפ
1
🟢 עזרה?
היי🙋‍♂️
אנחנו זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!
× איך אפשר לעזור?