עכשיו, יותר מתמיד מגיע לך שעה של מנוחה, רוגע ושלווה. זה הזמן להניח את המחשבות וטרדות היומיום בצד ולעבור מסע מוסיקלי ייחודי לצלילי כלי נגינה עתיקים. צלילים מרפאים. הצלילים הייחודיים הבוקעים מכלי הנגינה במהלך המדיטציה ארוכים, רכים ועוצמתיים. הם עוטפים את גופך בשלווה, מזרימים נוזלים ואנגריה חיונית, מרפאים את התאים ומאפשרים שחרור מתחים רגשיים עמוקים הפחתת כאב כרוני ועוד.

עמרי, נגן דיג'רידו, מנחה סדנאות מדיטציה וחוויה, בונה כלי נגינה ומורה לנגינה בדיג'רידו. דיג'רידו הינו כלי נשיפה אוסטרלי המפיק צלילים נמוכים המסמלים את האדמה. קערה הטיבטית הינה סוג של פעמון המורכב מ 7 מתכות ומשמיע צלילים גבוהים המסמלים את השמים.

במהלך המדיטציה משולבים צלילים וקולות נוספים ומגוונים. כל שעליך לעשות הוא פשוט: לשכב, לעצום עיניים ולהקשיב. מוזמנים ליצור קשר ולהזמין איזון הורדת מתחים וחזרה לשפיות ונורמליות.

ערה הטיבטית הינה סוג של פעמון המורכב מ 7 מתכות ומשמיע צלילים גבוהים המסמלים את השמים. במהלך המדיטציה משולבים צלילים וקולות נוספים ומגוונים. כל שעליך לעשות הוא פשוט: לשכב, לעצום עיניים ולהקשיב. מוזמנים ליצור קשר ולהזמין איזון הורדת מתחים וחזרה לשפיות ונורמליות.

אשכולות הוליסטי CARE היא חברה ותיקה המספקת מגוון של אטרקציות, סדנאות וטיפולים משלימים לימי כיף וגיבוש לקבוצות וחברות. במקביל, להוליסטי CARE יש שירותי מעסים למשרדים וטיפולי מגע בעסק עליהם תוכל לקרוא עוד באתר.

יזם ומנכ"ל החברה הוא אלי בלו, מטפל, מעסה ורפלקסולוג מוכר מזה שנים רבות. לאחר שהתמחה בטיפולי מגע במשרדים שונים, הקים את הוליסטי CARE, ומאז עומד לרשותו מאגר של מטפלים, מיסטיקנים ומנחי סדנאות העשרה שונים, שיכולים להפוך את האירוע הבא שלך, לאירוע מנצח!

צור קשר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
פתיחת וואטסאפ
1
🟢 עזרה?
היי🙋‍♂️
אנחנו זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!
× איך אפשר לעזור?