מפיק אירועים? בעלת חאן? בואו לקרוא על השירותים שאשכולות הוליסטי CARE מספקת במיוחד עבורכם.

את התרחיש הבא אתם בטח מכירים היטב:

קיבלתם פנייה מארגון גדול שרוצה לערוך דרככם אירוע. אותה חברה כבר ארגנה בעבר לעובדיה הופעות סטנד-אפ, ערבים מוזיקליים ואפילו טעימת יינות בצפון, אבל עכשיו הם רוצים משהו אחר. הם רוצים שתדהימו אותם ותתנו לעובדים שלהם פינוקים מעשירים שהם לא חוו כמותם. אתם לא יכולים לסרב לבקשה מאתגרת כזאת, נכון? בוודאי שלא.

ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן, לתת שירות מלא למקומות שמתעסקים עם הפקת אירועים הוליסטיים. אם הלקוח שלך רוצה אטרקציות בדרום, במרכז או בצפון – אנחנו נדע להגיע לכל מקום ולתת את התוכן המתאים שאנחנו יודעים לספק בצורה הטובה ביותר.
מתחם טיפולים אלטרנטיביים, מיסטיקנים לאירוע (אבחון בכף היד, נומרולוגיה, תיקשור וכו'), עיסוי בשטח – כל אלה ועוד מגוון של סדנאות בנושאים שונים, מסדנאות העצמה ועד סדנת יוגה צחוק.

כי רווחה לעובדים היא כבר לא מותרות בעולם המודרני של היום. עסקים רבים מחפשים רעיונות מקוריים ומקומות מקוריים לערוך בהם אירועי חברה והמציאות בשטח מראה כי אחד הפתרונות האהובים על בעלי עסקים הם אירועים בשטח. הגיבוש בחיק הטבע מותיר זיכרון חזק אצל העובדים, ואם מוסיפים לזה עיסוי בשטח אז הזיכרון גם יהיה נעים ומרגיע.

אז אם אתם רוצים להוסיף לאירוע שלכם מתחם טיפולים לאירועים, או פינות עיסוי ושיאצו באירוע (יש לנו מטפלים שעובדים גם בשיטות של עיסוי פנים וגם רפלקסולוגיה – מכף רגל ועד ראש!) דברו איתנו – וביחד ניצור אירוע מושלם.

אשכולות הוליסטי CARE היא חברה ותיקה המספקת מגוון של אטרקציות, סדנאות וטיפולים משלימים לימי כיף וגיבוש לקבוצות וחברות. במקביל, להוליסטי CARE יש שירותי מעסים למשרדים וטיפולי מגע בעסק עליהם תוכל לקרוא עוד באתר.
יזם ומנכ"ל החברה הוא אלי בלו, מטפל, מעסה ורפלקסולוג מוכר מזה שנים רבות.
לאחר שהתמחה בטיפולי מגע במשרדים שונים, הקים את הוליסטי CARE, ומאז עומד לרשותו מאגר של מטפלים, מיסטיקנים ומנחי סדנאות העשרה שונים, שיכולים להפוך את האירוע הבא שלך, לאירוע מנצח!

צור קשר

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
פתיחת וואטסאפ
1
🟢 עזרה?
היי🙋‍♂️
אנחנו זמינים עבורכם גם בוואטסאפ!
× איך אפשר לעזור?